mandag 15. desember 2008

Jeg tar utfordringen!

Her kommer 6 uinteressante fakta om meg.

1. Har så langt tatt livet av 5 kaktuser, 3 grønne planter, 2 orkidéer og 2 julestjerner. Uten å mene det.
2. Har unormalt myk rygg, hvilket i grunnen ikke er helt unyttig. Det innebærer nemlig at jeg kan knekke i alle ledd i den som andre knekker fingre.
3. Drikker et sted mellom en halv og en hel liter kaffe om dagen.
4. Har veldig god balanse, og kan både gå og danse på line.
5. Har alltid med notatbok til låtskriving, men er litt redd for å lese i den.
6. Synger fortsatt høyt på det jeg tror er den engelske teksten ingen hører på (hvilket det hender noen gjør likevel)

Jeg sender herved utfordingen videre til Gunhild og Kari!

2 kommentarer:

Nora sa...

Er forresten også redd for edderkoppspinn, men ikke edderkopper.

Gunhild sa...

what? den så jeg ikke før nå. utfordring herved mottat!