søndag 31. august 2008

Dagen derpå...

Ja, hei! Jeg bor også her i huset med alt det rare..
Jeg tenkte det var på sin plass med en aldri så liten stemningsrapport fra dagen som her i huset har vært dagen derpå med stor D..
Omtåket, gusten og blek dasset jeg inn på kjøkkenet i morges, med vage minner om skinnbukser og Greasemusikk fra gårsdagens "inndrikking" på Samfundet.. Huff.
Men resten av gjengen i huset var vel heller ikke i slaget.. Diverse usmakelige matkombinasjoner ble fortært på kjøkkenet, jeg nevner chips dyppet i sjokoladeglasur, og en gryterett á la Romania laget av vår egen lille kokk i huset.. Ida kom også subbende etterhvert, med sminke fra i går, og godt humør.. Jeg skjønte det hvertfall sån at gårsdagens sjekkeprosjekt hadde vært en suksess! (eller?) Nora derimot hadde prestert å både henge opp vasken sin i gårkveld, og lage hamburger. Good for you!

Uansett-dette har vært en slapp dag, der undertegnede har gjort egentlig ingen ting. Og godt er det, etter 3 svært aktive uker som ny student.
Nå er jeg iallefall innviet i denne bloggen, som ser ut til å kunne by på masse snacks utover året.
Og ettersom inspirasjonen og kreativiteten er på et lavt nivå i dag, sier jeg takk for meg for denne gang.

Ingen kommentarer: