tirsdag 24. mars 2009

Tirsdag morra blues

Lørdag var stor stas, og 65daysofstatic gjorde en super gig.
Planen for de sosiologiske eksperimentene var å få folk til å fortelle oss pinlige historier, som vi så kunne publisere her (anonymt selvfølgelig). HVOR langt var folk villige til å gå, og hvor mange øl skulle til for å lette på sløret? Det fikk vi dessverre aldri vite, for uten å ha gjort den helt store innsatsen måtte vi konstatere at ingen hadde fått tak i noen. Håpet er dog ikke ute, M kommer nok på besøk flere ganger.

Men fra det ene til det andre: jeg er herved en av de tre nye komponistene til UKErevyen! Hurra!
Dette innebærer blant annet tilgang på hyblene på Samfundet (små, litt hemmelige møterom/festlokaler gjemt rundt på huset). Opptaket betyr også at det er en hel haug med mennesker som litt desperat prøver å bli kjent med de andre UKEfunkene, ikke gå seg bort, passe på adgangskortet og andre viktige ting. I den anledning ble det arrangert bli kjent-fest i går, og så langt ser det bra ut. Gutta jeg skal skrive med er hyggelige mennesker, jeg har lært minst 15 nye navn, og alle andre er like forvirra som meg.

Skal likevel sies at det ikke var så veldig stas i morges kl 09, når jeg måtte opp og på forelesning.

Ingen kommentarer: