mandag 1. juni 2009

Midlertidig oppsummering

Vi går mot sommer. Noen venter på at startskuddet for ferien skal gå, andre vet at ferie er uaktuelt.
Skitt au - som man reder ligger man. Man kan spise is selv om man ikke danser over en blomstereng på sørlandet med absurde 8-9 uker med dagdriveri foran seg.

Men alle må lempe seg når ferien kommer. Det er som om to tredeler av Norge går på sparebluss. Ting stenger litt tidligere, går litt saktere, færre tar telefonen, flere mail kommer i automatisk retur med beskjeden "Out of office. Back the August the 3'rd". Det betyr først og fremst at vi andre, vi som ikke har tenkt å være back on august the 3'rd, men heller bolte oss fast i kontorstolen og bli der, må forberede oss mer, begynne med alt tidligere, ta flere telefoner. Kort sag; jobbe mer.

Likevel er det digg med sommer. Og så er det digg å oppsummere. Selv om jeg ikke har noe avslutta studieår bak meg, kjennes det på mange måter som om jeg faller litt på plass hos meg òg. Jeg har nettopp skrevet under på en leiekontrakt som går til 2012 (!). I den leiligheten skal jeg bo, bare jeg, helt alene. Det er fantastisk. Nevnte jeg voksenpoeng?

Antall ganger flyttet fra mamma - 1
Antall ganger flyttet totalt - 3
Samlet antall samboere - 6

Antall studiepoeng - 0
Antall verv, mer og mindre frivillige - ca 15 til 20

Antall anskaffede kjærester - 0
Antall potensielle - mange og ingen

Antall voksenpoeng - Ca en trillion
Antall jobber fått - 6
Antall jobber kvittet seg med - 4

Antall øl konsumert - (anslag) 4,7 pr uke
Antall møter vært i - 4,6 pr uke

Antall låter skrevet og glemt - ørten
Antall gode låter skrevet - ca 8

Ingen kommentarer: