torsdag 28. mai 2009

Så var året over da, igjen

Den siste uka har vært en skikkelig helvetesuke, men i morgen kl 12.30 er det over. Da leverer jeg min siste eksamen og mappe før sommeren, og det er litt rart. Mitt første år på universitetet er over, og her er en liten oppsummering:

Studiepoeng opptjent: 60
Voksenpoeng: ca 1000
Band startet: 1
Sanger skrevet: ca 15
Ganger kastet ut fra forelesning: 1
CD-hyller fylt: 1, sånn høy fra IKEA
Blogger startet: 1
Kjærester anskaffet: 0
Flørter: ingen kommentar (knis)
Frivillige verv: 1 (komponist i UKErevyen, hurra!)
Støvsugere kjøpt: 1
Gamle venner som har flyttet vekk: 1
Nye venner vunnet: flere enn jeg klarer å telle
Nye venner som har flyttet: 1 (jeg kommer til å savne deg, Finn)
Frustrasjoner: mange
Gode minner: enda flere












2 kommentarer:

H sa...

Hmmm.."Kastet ut av forelesing" Hørtes ikke helt ut som noe Nor kan ha fått til helt frivillig, do tell! Btw, har du paraplyen min? Den ble igjen på Ricks sammen med jakken din. Det regner og jeg er dermed mindre tørr en jeg ønsker:P Mhv. Hege^^

Nora sa...

Det var et etnomusikologi-seminar der vi skulle begynne å øve til konsert. Jeg hadde ikke fått med meg at vi skulle ha med instrument, og tenkte jeg kunne synge den ene gangen. Det var jo ingen som kunne låtene enda. Det var ikke greit, og jeg ble bedt om å gå. Ellers: paraplyen din har det fint hos meg, kom og hent den any time^^